Az Covebo felel valamennyi jelöltje, ideiglenes munkavállalója, munkavállalója, vállalkozója, valamint a megbízók, beszállítók és weboldal-látogatók adatainak védelméért, és tiszteletben is tartja azokat. Mi gondoskodunk az ön személyes információinak bizalmas kezeléséről, és adatvédelmi Irányelveinknek megfelelően védjük őket, ily módon megszolgálva belénk helyezett bizalmát.
Do you prefer to read in English? Please see our privacy statement in English.
A jelen adatvédelmi nyilatkozatban elmagyarázzuk önnek, hogy milyen személyes adatokat gyűjtünk és rögzítünk, illetve mikor és milyen célból. Világossá tesszük továbbá, hogy kinek adjuk át és kivel dolgoztatjuk fel az ön adatait. Érthetően leírjuk az ön jogait és kötelezettségeit, és hogy ezekkel kapcsolatban hová fordulhat. Kérjük, figyelmesen olvassa el az alábbiakat.
Ezek vagyunk mi
A Covebo group a House of HR tagja. A Covebo Group több európai vállalatból áll, és minden nap keményen dolgozik, hogy segítsen az embereknek munkába állni.. Munkaerőt, embereket és vállalkozókat közvetítünk, toborzunk és válogatunk, valamint megpróbáljuk minden nap a legjobb szolgáltatást biztosítani jelöltjeink, ideiglenes munkavállalóink, munkatársaink, vállalkozóink és megbízóink számára.
Az Covebo Group és valamennyi kapcsolt vállalkozása számos különféle szolgáltatást kínál és hajt végre (a jelen adatvédelmi nyilatkozat végén megtalálható a kapcsolt vállalkozások listáját). Az Covebo Group székhelyének címe: Nijkerk, Ambachtsstraat 13, 3861 RH Hollandia, a kereskedelmi kamara nyilvántartásában 63558939 számon szerepel.
Ezzel foglalkozunk
Olyan személyes adatokat gyűjtünk és dolgozunk fel, amelyek szükségesek a szolgáltatásaink biztosításához. Az adatokat önként rendelkezésre bocsáthatja, néhány adat gyűjtésére és kezelésére azonban szerződéses és/vagy jogszabály kötelez minket. Az adatokat azért használjuk, hogy javítsuk a szolgáltatásainkat, gondoskodjunk arról, hogy szolgáltatásunk a lehető legjobban teljesítse az ön kívánságait és elvárásait, valamint hogy eleget tehessünk megbízóink, beszállítóink vagy más harmadik személyek elvárásainak vagy feléjük fennálló kötelezettségeinek.
Milyen adatokat gyűjtünk valamennyi jelöltje, ideiglenes munkavállalója, munkavállalója
Abban a pillanatban, amikor ön megérkezik hozzánk, mi szinte azonnal adatokat gyűjtünk öntől. Ennek az lehet az oka, hogy ön meglátogatja a weboldalunkat, feliratkozik, kapcsolatba lép az egyik telephelyünkkel, vagy akár személyesen meglátogat minket. Az is előfordulhat, hogy megtaláljuk az ön adatait egy nyilvános honlapon, amelyből kitűnhet, hogy önt érdekelheti valamelyik szolgáltatásunk.
Weboldal felkeresése
Ha ön ellátogat az egyik weboldalunkra, akkor közvetlenül kezelhetjük az ön adatait. Feldolgozzuk az ön IP-címét, tartózkodási helyét, és regisztráljuk a weboldalon tett látogatását, valamint az eléréséi útvonalat. Ezt a weboldalunk és használatának optimalizálása és javítása érdekében tesszük. Ezzel az a célunk, hogy jobban megfelelhessünk az ön elvárásainak, és leegyszerűsítsük a weboldal használatát. Nem kezelünk semmilyen személyes adatot. További információért lásd a sütik használatával kapcsolatos szabályzatot.
Feliratkozás
Ön többféleképpen is feliratkozhat hozzánk. Erre weboldalaink egyikén, illetve vagy telefonon vagy az irodánkban, személyesen van lehetőség. Weboldalaink, ahol ön közvetlenül is feliratkozhat hozzánk:
A saját weboldalainkon kívül álláshirdető oldalakon is elhelyezünk álláshirdetéseket. Amikor ön reagál valamelyik álláshirdetésünkre, akkor mi feldolgozzuk az ön adatait.
Ha regisztrál nálunk, úgy engedélyt kérünk adatainak feldolgozására. Ha közvetlenül jelentkezik egy állásra, nincs szükségünk az engedélyére ahhoz, hogy feldolgozzuk adatait ahhoz a konkrét jelentkezési eljáráshoz. Ezt követően ezeket az adatokat azért dolgozzuk fel, mert (előzetes) szerződéses kötelezettséget vállalunk Önnel szemben arra, hogy.
A feliratkozáskor az alábbi adatokat dolgozzuk fel:
Ezeket az adatokat a következő cél(ok)ra használjuk fel:
Regisztrációt követően adatait legfeljebb két évig megőrizzük. Két év elteltével személyes adatait anonimizáljuk, kivéve, ha erre Ön ismét engedélyt adott, vagy ismét nálunk dolgozik vagy dolgozott.
Munkavégzés velünk
Amikor ön dolgozni kezd nálunk, akkor a következő adatait kezeljük. Ezeket az adatokat azért dolgozzuk fel, hogy munkaszerződést kössünk Önnel.
Ezeket az adatokat a következő cél(ok)ra használjuk fel:
Külföldről érkezők
Ha ön külföldről érkezett, hogy nekünk dolgozzon, akkor a fentieken kívül további szolgáltatásokat is nyújthatunk önnek, amelyek érdekében kezeljük az ön adatait. Ilyen esetben az alábbiak miatt történik adatkezelés:
Kilépett tőlünk
A nálunk fennállt munkaviszonyból való kilépésekor jogi kötelezettségünk, hogy adatait 7 évig megőrizzük. Ezt követően az adatait anonimizáljuk.
Milyen adatokat gyűjtünk az egyéni vállalkozóktól (önálló vállalkozóktól)
Amikor Ön egyéni vállalkozóként felkeresi valamelyik honlapunkat, adatait azonnal feldolgozzuk. Az ezzel kapcsolatos információkért kérjük, olvassa el a „honlap felkeresése” című részt, ahol ez részletesebben ismertetve van.
Regisztráció
Ha azt szeretné, hogy mi Önt mint önálló vállalkozót kiközvetítsük, regisztrálhat a honlapunkon. Telefonon is felveheti velünk a kapcsolatot, vagy bejöhet az irodánkba.
A regisztráció során hozzájárulását követően a következő adatokat dolgozzuk fel:
Ezeket az adatokat a következő cél(ok)ra használjuk fel:
Kiközvetítést követően
Amint közvetítünk Önt valamelyik ügyfelünknek, a következő adatokat dolgozzuk fel. Ezeket az adatokat azért dolgozzuk fel, hogy (köztes) vállalkozási szerződést köthessünk Önnel:
Ezeket az adatokat a következő cél(ok)ra használjuk fel:
Nem tudunk már feladatot adni
Amint az általunk kiközvetített feladata véget ér, jogi kötelezettségünk, hogy adatait 7 évig megőrizzük. Ezt követően az adatait anonimizáljuk.
Milyen adatokat gyűjtünk az ügyfelektől, beszállítóktól vagy más üzleti kapcsolatoktól
Ha ön kapcsolattartó személy ügyfelek, beszállítóktól vagy más üzleti partnerek esetében, akkor az alábbi adatait dolgozzuk fel:
Ezeket az adatokat a következő cél(ok)ra használjuk fel:
Már nem dolgozik rajtunk keresztül
A velünk való együttműködés befejeztével adatait két évig megőrizzük utógondozás és a szerződéses kötelezettségek teljesítése céljából, kivéve, ha adatainak hosszabb ideig történő megőrzését jogszabály előírja.
Kinek adjuk ki az ön adatait
Az ön adatait bizalmasan és megfelelő körültekintéssel kezeljük. Szolgáltatásaink nyújtása érdekében az ön adatait láthatóvá tesszük munkavállalóink számára. Biztosítjuk önt, hogy adataihoz a munkavállalók csak akkor férhetnek hozzá, ha ez fontos a tevékenységük végzéséhez, valamint azért, hogy szolgáltatásainkat elvégezhessük az ön számára, illetve hogy a szerződésben foglalt kötelezettségeinket teljesíthessük.
Az ön adatai másoknak történő kiadását a lehető legkisebb, illetve a jogszabályi kötelezettségnek megfelelő mértékűre csökkentjük.
A munka kiközvetítése során az ön adatait megosztjuk az érintett megbízókkal és/vagy cégekkel, akikről/amelyekről úgy gondoljuk, hogy a számukra ön hozzáadott értéket képvisel.
Ha ön a mi szervezeteinknek, vagy valamelyik megbízónk megbízásából végez munkát, akkor törvényben foglalt kötelezettségek hárulnak ránk a szerződés feltételeinek betartása és a bérelszámolás teljesítése során. Ezért az ön adatait kiadjuk az alábbi szervezetek vagy hatóságok számára: adóhatóság, nyugdíjpénztárak, szoftverpartnereink és (ha alkalmazható) végrehajtást kérők.
Távollét és az azzal járó segítségnyújtás esetén bevonjuk az egészségügyi és biztonsági szolgálatot és (ha alkalmazható) egy foglalkozás-egészségügyi orvost. Az utánkövetésre és támogatásra vonatkozó jogi kötelezettségre tekintettel azon adatokat fogjuk kiadni, amelyek fontosak az utánkövetés és támogatás szempontjából. Szükség esetén adatait továbbítjuk az UWV-nek (Társadalombiztosítási végrehajtó intézet), például abban az esetben, ha ön a távolléte alatt megszünteti a munkaviszonyát.
Annak érdekében, hogy szervezetként teljesíthessük kötelezettségeinket, valamint felügyelhessük és biztosíthassuk a szervezetünk által nyújtott minőséget, rendszeres ellenőrzéseket végeztetünk akkreditált auditáló intézmények és könyvvizsgálók által. Ezen ellenőrzések érdekében az ön adatait is kiadjuk, de kizárólag a minőség biztosítása és a cégünk vezetésének magas szinten tartása céljából.
Ha ön külföldről érkezett, és egyéb szolgáltatásokat kínálunk és biztosítunk önnek, akkor az ön adatait harmadik félnek is kiadjuk. Erre kizárólag az ön számára biztosított kiegészítő szolgáltatásaink érdekében kerül sor, amelyekhez ön kifejezetten hozzájárulását adta. Ilyen szolgáltatás a szállás, biztosítások és közlekedési eszköz biztosítása az ön számára.
A személyes támogatás, tanfolyamok és/vagy képzések formájában történő személyi fejlesztés érdekében az ön adatait képzési szervezetek és cégek rendelkezésére bocsátjuk, amelyek a mi megbízásunkból foglalkoznak az ön fejlődésével és képzésével.
Személyes adatait Hollandiában vagy az Európai Unió (EU) valamely más országában dolgozzuk fel. Az EU-n kívülre történő továbbítás a lehető legnagyobb mértékben korlátozott. Ilyen eset csak az EU-éhoz hasonló szintű védelemmel rendelkező országokkal fordulhat elő.
Végezetül előfordulhat, hogy ritka esetben kell kiadnunk az ön adatait. Ilyen eset, amikor bírósági végzés alapján kell eljárnunk, vagy egyéb kényszerítő jogszabály előírásainak kell megfelelnünk. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy időben tájékoztathassuk önt, kivéve abban az esetben, ha ezt törvényes okokból nem tudjuk megtenni.
További információk az Effect-re vonatkozóan
Az Effect elnevezésű egységen belül a munkabér adminisztrációt valamint a hivatalos munkáltatói jogokat egy adminisztrációs iroda adtuk ki. Az Effect egység megbízóinál az ön adatait a munkabér megfelelő folyósítása és r bocsátása érdekében a adminisztrációs iroda számára továbbítjuk. Erről előtte értesítjük önt.
Biztonság és bizalom
|Az ön adatait kizárólag a jelen adatvédelmi nyilatkozatban meghatározott célokra használjuk fel. Szervezeti és technikai szinten egyaránt foganatosított biztonsági óvintézkedéseket dolgoztunk ki annak érdekében, hogy megelőzzük az ön személyes adatainak megsemmisítését, elvesztését, hamisítását, módosítását illetve harmadik fél általi jogosulatlan hozzáférését. Az Covebo semmilyen esetben sem vonható felelősségre a személyes adatok harmadik fél általi feldolgozásáért. Amennyiben mi továbbítjuk az ön adatait harmadik félnek, akkor gondoskodunk arról, hogy őt is ugyanazon előírások kötelezzék.
Az ön jogai
A személyes adatok feldolgozása mellett önnek (magán-)személyként több joga is van.
Hozzáférési és helyesbítési jog
Ön az adataihoz bármikor hozzáférhet és szükség esetén helyesbítheti őket. A főbb adatokhoz a portálon keresztül is hozzáférhet, és ott módosíthatja őket.
Javítás, eltávolítás és korlátozás
Ön teljesen szabadon megoszthat bármit, amit csak szeretne. Ezen kívül jogában áll egyes információkat visszatartani, illetve arra kérhet minket, hogy javítsuk ki, egészítsük ki vagy távolítsuk el az ön adatait. Ha adatokat kíván eltávolíttatni, akkor az hatással lehet az általunk önnek nyújtott szolgáltatásokra. Ennek eredményeként egyes szolgáltatások megszűnhetnek. Az eltávolítási kérelem ezen kívül csak akkor vehető figyelembe, ha nem áll fent jogi kötelezettségünk az adatok megőrzésére vonatkozóan. Az ön adatainak munkavállalóink és harmadik felek általi elérését azonban korlátozhatjuk.
Kifogáshoz való jog
Ön bármikor arra kérhet minket, hogy komoly vagy törvényes okból mellőzzük adatai kezelését. Mi attól függően, hogy van-e jogalap az adatkezelésre, mérlegeljük az ön kifogását, és amint lehetséges, teljesítjük kérését. Ha a direkt marketing célú adatkezelés ellen kíván kifogást emelni, akkor ezt nem szükséges indokolnia, hanem bármikor megteheti.
Adatátviteli jog
Önnek jogában áll lekérni az ön általunk feldolgozott adatait szerkesztett, naprakész és géppel olvasható formátumban és/vagy azt ezután egy másik felelős személyre átruházni.
Jóváhagyás visszavonására vonatkozó jog
Az ön előzetesen adott beleegyezését, amely alapján az adatkezelés történt, ön bármikor visszavonhatja. Kérjük, vegye figyelembe, hogy egyes esetekben ez befolyásolja az általunk az ön számára nyújtott szolgáltatásokat. Ha visszavonja a hozzájárulását, az nem érinti a hozzájárulás visszavonása előtti feldolgozás jogszerűségét.
Elégedetlenség személyes adatainak kezelésével
Amennyiben elégedetlen azzal, ahogyan az adatait kezeljük, kérjük, tudassa velünk. Ha nem jutunk együtt eredményre, panaszt nyújthat be nemzeti felügyeleti hatóságunhoz, a Holland Adatvédelmi Hatósághoz a következő linken keresztül: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/zelf-doen/gebruik-uw-privacyrechten/klacht-melden-bij-de-ap
Automatizált döntéshozatal
Nem hozunk döntéseket olyan automatizált feldolgozás alapján, amelyeknek (súlyos) következményei vannak Önre nézve. Ezen személyek (például Covebo alkalmazottak) bevonása nélkül történő, számítógépes programok vagy rendszerek által hozott döntéseket értünk.
Az adatvédelmi nyilatkozat módosítása
Fenntartjuk a jogot a jelen adatvédelmi nyilatkozat módosítására. Az évényben lévő verzió a honlapunkon elérhető. Ha a jelen adatvédelmi nyilatkozatban jelentős változás következik be, ezt egyértelműen jelezzük a weboldalon, és a portálon keresztül tájékoztatjuk alkalmazottainkat. Javasoljuk, hogy kövesse a fejleményeket honlapunkon, és rendszeresen tekintse át az adatvédelmi nyilatkozatot, hogy tisztában legyen a változásokkal.
Elérhetőség
Az adatvédelmi nyilatkozatra vonatkozó kérdéseivel, megjegyzéseivel és/vagy panaszaival, illetve egy vagy több jogának felhasználásával kapcsolatban bármikor forduljon hozzánk bizalommal. Természetesen a vállalaton belül a kapcsolattartó személlyel léphet kapcsolatba. Ezenkívül e-mailt is írhat nekünk: mailprivacy@covebo.nl, vagy postai úton: Ambachtsstraat 13, 3861RH te Nijkerk, a „Privacy Statement” feltüntetésével.
Az Covebo Group
A csoport több egységből áll, Hollandiában és külföldön egyaránt.
Holding
Holland munkaerő-kölcsönző vállalatok
Munkaerő-toborzás
Munkaközvetítő ügynökségek
Létesítményi ügyek (pl. szállás)
Ezt az adatvédelmi nyilatkozatot utoljára 2021. január 15 -án/én frissítették.